Obchodné podmienky
1. VŠEOBECNÉ PODMIENKY
1.1 Predávajúcim je spoločnosť VONS - M
s.r.o. adresa Námestovo
2181 029 01 IČO: 51126516, DIČ: 51126516 tel. +421903 955 833 e-mail: d.wear.sk @gmail.com.
1.2 Kupujúcim je každá fyzická alebo právnická osoba, ktorá akýmkoľvek spôsobom kontaktuje predávajúceho s úmyslom kúpy tovaru, ktorý predávajúci
ponúka.
1.3 Kupujúcim je aj každá fyzická alebo právnická osoba, ktorá akýmkoľvek spôsobom kontaktuje predávajúceho s požiadavkou, aby jej predávajúci zaobstaral tovar, ktorý nemá zaradený v ponuke, s úmyslom kúpy tohto
tovaru.
1.4 Používaním web-stránok internetového obchodu predávajúceho a potvrdením objednávky dáva kupujúci súhlas s týmito Obchodnými podmienkami.
1.5 Tieto Obchodné podmienky sú platné až do
vydania nových Obchodných podmienok.
2. OBJEDNÁVANIE2.1 Tovar môže kupujúci objednávať nasledovne:
a) prostredníctvom nákupného košíka na web-stránkach predávajúceho,
2.2 Odoslaním objednávky sa kupujúci zaväzuje prevziať objednaný tovar a zaplatiť za tovar
dohodnutú cenu.
2.3 Odoslanú objednávku potvrdí predávajúci do 24 hodín emailom a zároveň
oznámi kupujúcemu dostupnosť a termín dodania tovaru. Všetky potvrdené
objednávky sú záväzné!
2.4 Predávajúci sa zaväzuje dodať správny druh a množstvo tovaru v dohodnutej cene podľa
objednávky.
2.5 Zrušenie objednávky je zo strany kupujúceho možné do 24 hodín od objednania tovaru bez udania dôvodu.
Kupujúci môže objednávku zrušiť v Zákazníckej sekcii na web-stránke predávajúceho, telefonicky alebo e-mailom. Po overení splnenia podmienok zrušenia objednávky potvrdí predávajúci kupujúcemu
storno objednávky e-mailom alebo telefonicky. V prípade, že už bola suma za
objednaný tovar uhradená, predávajúci zašle peniaze späť na bankový účet
kupujúceho, alebo ich doručí iným spôsobom, ktorý si spolu dohodnú.
2.6 Predávajúci má právo zrušiť objednávku v prípade, keď nie je možné zabezpečiť objednaný tovar. V takomto prípade
kupujúcemu ihneď vráti uhradenú sumu v plnej výške, alebo
mu ponúkne náhradný tovar, alebo iné riešenie, ak s tým kupujúci súhlasí. Predávajúci má právo zrušiť
objednávku tiež v prípade, ak sa nemôže skontaktovať s kupujúcim (chybne
uvedené alebo neuvedené kontaktné údaje, nedostupnosť, ...).
3. CENY3.1 Predávajúci je platcom DPH.
3.2 K základnej cene objednávky je pripočítaná cena za dopravu tovaru podľa toho, aký spôsob doručenia
si kupujúci vyberie. Cena je odvodená od celkovej hmotnosti objednaného tovaru
a aktuálna sadzba je viditeľná priamo v objednávke (pri každom spôsobe
dopravy). Balné je zahrnuté v cene dopravy.
4. PLATBY4.1 Platiť za tovar môže kupujúci na dobierku alebo prevodom na účet
predávajúceho na základe proforma (zálohovej) faktúry. Na základe odoslanej
objednávky vystaví predávajúci proforma (zálohovú) faktúru, ktorú pošle spolu s
potvrdením objednávky e-mailom. Túto platbu môže kupujúci uskutočniť
nasledovne:
a) prevodným príkazom zo svojho účtu,
b) priamym vkladom v hotovosti na účet predávajúceho,
c) platobným systémom Google pay
4.2 Platba je možná iba v
EUR.
4.3 Daňový doklad (faktúru) posiela predávajúci kupujúcemu spolu s tovarom.
5. DODACIE PODMIENKY
5.1 Dodacia lehota na tovar v ponuke predávajúceho je vo väčšine prípadov do 8
pracovných dní od potvrdenia objednávky, maximálna doba dodania je 14 dní alebo
po dohode s kupujúcim sa môže predĺžiť. O dodacej lehote a termíne dodania bude
predávajúci kupujúceho informovať pri potvrdení objednávky telefonicky. Ak
kupujúcemu nevyhovuje oznámená predĺžená dodacia lehota, má možnosť stornovať
objednávku v súlade s bodom 2.5 týchto Obchodných podmienok.
5.3 Tovar bude vyexpedovaný okamžite po potvrdení objednávky a po splnení všetkých podmienok pre vyskladnenie.
6. DORUČENIE TOVARU6.1 Predávajúci zabezpečuje dopravu tovaru spôsobom, ktorý si kupujúci vyberie
z ponúkaných možností v objednávke:
a) kuriérskou službou,
b)
Slovenskou poštou.
6.2 Miesto odberu je stanovené na základe objednávky kupujúceho. Za splnenie dodávky sa
považuje dodanie tovaru na určené miesto.
6.3 Tovar je primerane zabalený a
zabezpečený.
Kupujúci je povinný pri preberaní tovaru skontrolovať neporušenosť zásielky.
6.4 Spolu s tovarom dodá predávajúci kupujúcemu faktúru (daňový doklad), dodací list. Predávajúci taktiež dodá spolu s tovarom návod na
obsluhu a záručný list ak to vyžaduje povaha tovaru.
6.5 Za tovar zodpovedá predávajúci až po jeho prevzatie kupujúcim.
Tovar sa považuje za prevzatý kupujúcim od doby, kedy tento písomne potvrdí prevzatie tovaru.
6.6 Predávajúci nenesie zodpovednosť za
oneskorené dodanie objednaného tovaru kupujúcemu zavinené prepravcom. Za poškodenie zásielky zavinené
prepravcom zodpovedá v plnom rozsahu prepravca. Takéto prípady rieši
predávajúci dodaním nového tovaru kupujúcemu po zaplatení všetkých škôd
prepravcom.
6.7 V prípade väčšieho záujmu sa môže stať, že máme nedostatok tovaru a tak Vami
objednaný tovar Vám môžeme dodať v niekoľkých balíkoch, pričom poštovné a balné
platíte ako za jeden balík.
7. ODSTÚPENIE OD VYBAVENEJ OBJEDNÁVKY
7.1 Kupujúci je v súlade so zákonom oprávnený bez udania dôvodu odstúpiť od
vybavenej objednávky (podľa zákona "od kúpnej zmluvy", ak už kupujúci
prevzal tovar) do 7 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru.
7.2 Tovar na vrátenie musí byť:,
a) nepoškodený,
b) kompletný (vrátane príslušenstva, dokumentácie, ...),
c) vrátane priloženého dokladu o kúpe.
7.3 Ak sa kupujúci
rozhodne vrátiť tovar
podľa bodu 7.1 týchto Obchodných podmienok, je povinný:
a) kontaktovať predávajúceho so žiadosťou o odstúpenie od vybavenej objednávky,
uviesť číslo
objednávky (variabilný symbol), dátum kúpy a číslo svojho účtu pre
vrátenie peňazí,
b) zaslať tovar naspäť na adresu predávajúceho - tovar sa odporúča poslať doporučene, poistený a použiť vhodné balenie, aby počas
prepravy nedošlo k popísaniu, polepeniu, ani inému
znehodnoteniu pôvodných obalov a samotného tovaru (predávajúci neručí za prípadnú stratu alebo
poškodenie tovaru počas prepravy),
c) uhradiť výdavky súvisiace s vrátením tovaru (poštovné, poistenie, ...).
7.4 Po splnení podmienok podľa bodov 7.1 až 7.3 týchto Obchodných podmienok a po obdržaní vráteného
tovaru je predávajúci povinný:
a)
prevziať tovar naspäť,
b) vrátiť kupujúcemu v lehote najneskôr 15 dní odo dňa odstúpenia od vybavenej objednávky celú cenu zaplatenú za tovar, okrem poplatku za dopravu.
7.5 V prípade nesplnenia niektorej z podmienok
podľa bodov 7.1 až 7.3 týchto Obchodných podmienok nebude predávajúci
akceptovať odstúpenie od vybavenej objednávky a tovar bude vrátený na náklady
kupujúceho naspäť.
8. ZÁRUKY A REKLAMÁCIE8.1 Vybavovanie reklamácií sa riadi záručnými podmienkami konkrétneho tovaru,
Obchodným zákonníkom a príslušnými ustanoveniami Občianskeho zákonníka a
osobitnými predpismi.
8.2 Záručná doba na všetok ponúkaný tovar v internetovom obchode predávajúceho je 24 mesiacov. Na uplatnenie práv zo zodpovednosti za vady (reklamáciu) vždy postačuje doklad o zakúpení
(priložená faktúra). Predloženie dokladu o zakúpení na účely reklamácie
postačuje aj v prípade, že bol vydaný záručný list, ale zákazník ho stratil.
8.3 Záruka sa nevzťahuje na bežné
opotrebenie veci (alebo jej častí) spôsobené používaním.
8.4 Reklamovaný tovar je kupujúci povinný doručiť na reklamáciu čistý, mechanicky nepoškodený, s kópiou faktúry, dodacieho listu. Kupujúci je
povinný spolu s tovarom zaslať aj popis vady.
8.5 POSTUP REKLAMÁCIE:
8.5.1. Čo najskôr nás informovať emailom alebo telefonicky o chybe výrobku.
8.5.2. Poslať produkt späť na adresu firmy predávajúceho
9. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV9.1 Všetky osobné údaje poskytnuté zákazníkom v rámci objednávky tovaru či
zákaznícke registrácie prostredníctvom internetového obchodu D-Wear.sk sú
zhromažďované, spracovávané a uchovávané v súlade so zákonom č. 122/2013 Z.z. o
ochrane osobných údajov (ďalej ako "ZOOÚ"). K poskytovaniu osobných údajov
dochádza pri odoslaní objednávky alebo registrácii zákazníckeho účtu v internetovom
obchode D-Wear.sk a to v rozsahu údajov uvádzaných vo formulári objednávky či v
registračnom formulári.
9.2 Odoslaním objednávky, resp. uzatvorením kúpnej zmluvy, dáva zákazník v
súlade so zák. č. 122/2013 Z.z. súhlas predávajúcemu so spracovaním,
zhromažďovaním a uchovávaním jeho osobných údajov pre účely uzavretia kúpnej
zmluvy, vybavenia objednávok a súvisiacej komunikácie so zákazníkom, ale aj po
úspešnom vybavení objednávky pre účely plnenia zo zmluvy a vedenie príslušnej
evidencie (napr. pri vybavovaní reklamácií, vedení účtovníctva a pod.), a to až
do doby jeho písomného vyjadrenia nesúhlasu s týmto spracovaním. Osobné údaje
sú spracované v rozsahu: meno, priezvisko, adresa, telefón, e-mail. Zákazník má
právo na prístup k svojim osobným údajom, právo na ich opravu vrátane ďalších
zákonných práv k týmto údajom. Predávajúci neposkytuje, nezverejňuje a
nesprístupňuje osobné údaje zákazníkov žiadnej ďalšej osobe, s výnimkou
spoločností zabezpečujúcich prepravu tovaru, ktorým sú osobné údaje zákazníkov
odovzdávané v minimálnom rozsahu potrebnom pre účely doručenia tovaru.
9.3 Vykonaním registrácie zákazníckeho účtu cez internetový obchod D-Wear.sk zákazník
súhlasí s tým, aby v súlade so zákonom č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných
údajov predávajúci, prípadne tretia osoba, ako touto spoločnosťou určený
sprostredkovateľ v zmysle citovaného zákona, spracovávala, zhromažďovala a
uchovávala osobné údaje zákazníka poskytnuté zákazníkom pri jeho registrácii.
Zákazník tiež uskutočnením zákazníckej registrácie a/alebo zaškrtnutím súhlasu
so zasielaním noviniek akoukoľvek formou pri odosielaní objednávky, udeľuje
predávajúcemu súhlas so spracovaním a využívaním týchto jeho osobných údajov
pre účely propagačné aj marketingové a s odovzdaním týchto údajov obchodným
partnerom predávajúceho na účely propagácie a marketingu, a súčasne vyslovuje
súhlas s tým, aby predávajúci a prípadne tretie osoby, s ktorými táto
spoločnosť uzatvorila príslušné zmluvné dojednania, posielali zákazníkovi
obchodné oznámenia v elektronickej podobe, v zmysle zák. č 147/2001 Z. z. o
reklame a zák. č. 610/2003 Z. z. o elektronickej komunikácii. Osobné údaje sú
spracovávané v rozsahu: meno, priezvisko, dátum narodenia, adresa, telefón,
e-mail, pohlavie.
Zákazník má právo na prístup k svojim osobným údajom, právo na ich opravu, vrátane ďalších zákonných práv k týmto údajom.
9.4 Predávajúci neposkytuje, nezverejňuje a
nesprístupňuje osobné údaje zákazníkov žiadnej ďalšej osobe, s výnimkou: spoločností
zabezpečujúcich prepravu tovaru, ktorým sú osobné údaje zákazníkov odovzdávané
v minimálnom rozsahu potrebnom na účely doručenia tovaru (najmä Slovenská
Pošta).
Súhlas so spracovaním osobných údajov a zasielaním
obchodných informácií je udelený na dobu neurčitú a je možné ho kedykoľvek
zdarma odvolať výslovným a určitým prejavom v písomnej forme adresovanej
predávajúcemu, a to poštou, telefonicky alebo elektronicky na e-mail d.wear.sk @gmail.com
Odvolaním súhlasu so spracovaním osobných údajov dôjde zároveň k zrušeniu
zákazníckej registrácie.
Zákazník má podľa zák. č. 122/2013 Z.z. v súvislosti
so spracovaním osobných údajov najmä nasledujúce práva:
Zákazník má právo na základe písomnej žiadosti od predávajúceho vyžadovať:
a) potvrdenie, či sú alebo nie sú osobné údaje o ňom spracúvané,
b) vo všeobecne zrozumiteľnej forme informácie o spracúvaní osobných údajov v
informačnom systéme v rozsahu podľa § 15 ods. 1 písm. a) až e) druhý až šiesty
bod; pri vydaní rozhodnutia podľa odseku 5 je dotknutá osoba oprávnená
oboznámiť sa s postupom spracúvania a vyhodnocovania operácií,
c) vo všeobecne zrozumiteľnej forme presné informácie o zdroji, z ktorého
získal jeho osobné údaje na spracúvanie,
d) vo všeobecne zrozumiteľnej forme zoznam jeho osobných údajov, ktoré sú
predmetom spracúvania,
e) opravu alebo likvidáciu svojich nesprávnych, neúplných alebo neaktuálnych
osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania,
f) likvidáciu jeho osobných údajov, ktorých účel spracúvania sa skončil; ak sú
predmetom spracúvania úradné doklady obsahujúce osobné údaje, môže požiadať o
ich vrátenie,
g) likvidáciu jeho osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania, ak došlo k
porušeniu zákona,
h) blokovanie jeho osobných údajov z dôvodu odvolania súhlasu pred uplynutím
času jeho platnosti, ak prevádzkovateľ spracúva osobné údaje na základe súhlasu
dotknutej osoby.
Zákazník má právo u predávajúceho na základe písomnej žiadosti namietať
voči:
a) spracúvaniu jeho osobných údajov, o ktorých predpokladá, že sú alebo budú
spracúvané na účely priameho marketingu bez jeho súhlasu, a žiadať ich
likvidáciu,
b) využívaniu osobných údajov uvedených v § 10 ods. 3 písm. d) na účely
priameho marketingu v poštovom styku, alebo
c) poskytovaniu osobných údajov uvedených v § 10 ods. 3 písm. d) na účely
priameho marketingu.
10. Záverečné informácie10.1 Dozor nad poskytovaním služieb vykonáva Okresné riaditeľstvo PZ
Trenčín Kvetná 7, 911 42 Trenčín a Slovenská obchodná inšpekcia, poštový
priečinok 29, Prievozská 32, 827 99 Bratislava.
10.2 Tieto všeobecné obchodné podmienky a všetky kúpne zmluvy uzavreté na ich
základe sa riadia právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike.